Reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

 

Adresát (prodávající):

 

 

Renomaxstar a.s.

Příkop 838/6, 60200, Brno

IČO: 26392518

DIČ: CZ26392518

Krajský soud v Brně, odd. B vložka 8043

E-mail: info@pampala.cz

www.pampala.cz

 

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:

Moje adresa:

Můj telefon a e-mail:

 

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

dne ________  jsem ve Vašem obchodě ________ vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________. Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:

________________________________________________________________________________________

Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

  1. Datum objednání:
  2. Číslo objednávky:
  3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem:

  4. a budou navráceny zpět způsobem:
  5. Jméno a příjmení spotřebitele:
  6. Adresa spotřebitele:
  7. Email:
  8. Telefon:

 

 

    V ________________ Dne ______________

 

                                      (podpis)
______________________________________

              Jméno a příjmení spotřebitele

 

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č. (*)

 

 

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Naše články

Jak vybrat kroužky pro dítě? Netlačte na pilu

23. 11. 2017, 16:13

Když se letní prázdninové dny chýlí ke konci, vaše dítko si možná do penálu rovná barevné pastelky, rýsuje sešity nebo […]

Krásný dárek od podzimu. Jak vyrobit zvířátka z kaštanů?

10. 11. 2017, 14:04

Zima pomalu klepe na dveře snižujícími se teplotami a střídá listy pokrytý podzim. Pokud se na výměnu ročních období nechcete […]

Hračky pro nejmenší. Rozvíjí představivost a myslí na bezpečí

1. 11. 2017, 16:37

Zajistit kvalitní zábavu malým dětem je velmi těžkou, ale také nesmírně důležitou disciplínou. Pokud máte doma dítě ve věku, kdy […]

Ještě, že měl Mozart tak vnímavé rodiče. Kde by bez nich byl?

27. 10. 2017, 14:20

Pohybuje se vaše dítě často v kuchyni, ale od vaření se distancuje? Jsou hrnce středem jeho zájmu a o vařečkách […]